7 sebab kenapa perlu pilih shaklee !

Salam. Minggu ni Kak Cery bagi assignment kenali product and shaklee different. So hari ni saya nak update blog pasal SHAKLEE DIFFERENT. Jom kita check it out!

1. SATU-SATUNYA

Shaklee merupakan SATU-SATUNYA syarikat yang menjalankan 350 ujian bagi setiap kandungan dan 100,000 ujian kualiti produk serta 23,000 ujian keaslian dan keselamatan setiap tahun. 


2. MENAKJUBKAN

Kajian Landmark yang dilakukan oleh Dr. Gladys Block, world class scientist bersama team saintis di School of Public Health, University of California, Berkeley menjalankan kajian ini bertujuan untuk melihat tahap kesihatan pengguna-pengguna supplements Shaklee yang telah menggunakan rangkaian produk Shaklee lebih dari 20 tahun berbanding individu yang tidak mengambil supplement dan individu yang menggunakan jenama lain.


MENAKJUBKAN hasil daripada ujian tersebut mendapati kumpulan pengguna Shaklee menunjukkan perbezaan yang sangat ketara. Risiko penyakit kronik seperti jantung, diabetis, storke and sebagainya jauh lebih rendah berbanding dua golongan tadi. jelas menunjukkan bahawa Shaklee selamat digunakan untuk jangkamasa panjang.



3. MENARIK

Shaklee menawarkan ganjaran MENARIK seperti bonus wang tunai yang tidak pernah gagal dibayar pada setiap ahlinya yang layak pada atau sebelum 15hb pada setiap bulan.

4. BERBEZA

Shaklee adalah BERBEZA dari kebanyakkan sistem MLM lain dimana Shaklee tiada sistem stokis dan ini bagi memastikan setiap ahli yang berdaftar mempunyai peluang yang sama untuk berjaya didalam bisnes Shaklee

5. PERCUMA

Percutian bertaraf 5 bintang atau Trip Exclusive Umrah diberikan secara PERCUMA setiap tahun bagi setiap ahli yang layak. 

6. DIJAMIN 

Produk Shaklee DIJAMIN tidak mengandungi sebarang bahan tiruan dan bahan kimia berbahaya . Ini terbukti apabila Shaklee telah membekalkan minuman penghidratan khas, Astro-Ade bagi para angkasawan Shuttle. Seperti yang kita tahu di angkasa lepas, setiap bahan buangan akan diproses semula dan digunapakai semula. 


7. BARU

Shaklee komited melaksanakan program BARU yang mengiktiraf dan menguntungkan setiap ahlinya  seperti Bonus Tambahan setiap kali perayaan, Majlis Motivation Rally di mana ahlinya yang layak diberikan pengiktirafan di Majlis tersebut.

Haa.. cane? best kan Shaklee. Memang Difference. 

Jom sama-sama rasai #ShakleeEffect.




0 comments:

Post a Comment