Atasi MIGRAIN dengan SHAKLEE...

Alhamdulillah masih diberi nikmat kehidupan olehNya untuk terus bernafas di bumi Allah yang indah ini. Hari ini demi menyahut cabaran master ONE DAY ONE ENTRY, so hari ni saya nak share pasal migrain.

Ramai di kalangan kita sekarang menghidap migrain. Bezanya kuat atau tidak sahaja kan.. semalam aaya cod barang dekat my customer.

My customer ni punya anak yang menghidap mild migraine. So hari2 anak die akan rasa sakit kepala. Bila dh sakit nK belajar pun xbole kan..

Lepas jumpa pakar di KL, doktor mmg mengesahkan yang anak beliau menghidap "mild migraine". Pelbagai jenis ubat di beri and semestinya ubat tersebut drugs and chemicals. Dek kerana risau dengan side effect pengambilan ubat yang banyak, akak ni bertukar kepada SHAKLEE. Selepas consult nutritionist dari shaklee, saya suggest anak die ambil OSTEMATRIX & BCOMPLEX SHAKLEE.

Lepas seminggu, sekali lagi saya p umah akak tu utk cod ESP promo and free gift. Sempat bertanya khabar dengan akak and anak die..Alhamdulillah selepas pengambilan secara konsisten sakit migrain anak akak ni berkurangan. Syukur ke hadrat Allah.

Inilah satu kepuasan yang saya dapat...bantu orang untuk sihat. Saya akan terus berdoa semoga anak akak ni terus sembuh dan sihat serta bebas dari MIGRAIN.

Anda ada alami nasib yang sama. Jom bebaskan diri anda dari belenggu MIGRAIN. Cepat bertindak sekarang. Hubungi kami D'IZZSOFEA VITA SHOPPE untuk maklumat lanjut. 

Anda sihat Kami bahagia. 

0 comments:

Post a Comment